Королівський Банк Шотландії скасував своє рішення щодо блокування рахунків лондонського відділення телекомпанії «Russia Today», яку звинувачують у розповсюдженні недостовірної інформації.

Про це інформує «Європейська правда» з посиланням на «The Times».

Ймовірно, причиною розмороження банківських рахунків «Russia Today» стали погрози Москви заблокувати рух фінансів корпорації «BBC» в Росії.

Також російські можновладці обіцяли звернутися до міжнародних правових організацій за, як вважають у Кремлі, порушення Британією свободи слова, повідомляє «The Times».

© «Стилос.інфо»